ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 12 月 18 日  星期四   晴天


2008-12-18 分類: 唉。

今日可以話係上學期最後一日上堂T^T...


真係好內疚...


因為今日我上數學堂時..


睏左陣T_T...唉



朝早又食二手煙=   =''


好彩行佢前面...食少d...


到左火車站分路了^_^...



班主任課:忘了^_^...


物理:林sir交帶左d野就走左T^T...最後一堂phy都冇左...唉...比左朱仔明教西史=_=''都幾正...係度講笑...玩


小息:食野...


中文:又係玩的堂-_-''今堂好積極地幫顏Sir收野^_^...因為我係中文科長...哈哈


小息:..........................................悶-_-''


英文:mmLcS...聽歌...正T_T..''


Lunch:連續三日食同一間野-   -''大家一直係度話...囧


數學:Sor啊葉Sir- .-''我太累了...訓訓下比人叫左上去考唱歌..=]]..扮傻-   -''考多次...哈哈


地理:痴線-   -''撚知你up咩啊...叫李sIr返黎教啊. \ /.


放學:打波....好柒悶-_-''打左陣走了..


返到黎..見到部機吾見左...問老豆咩事-_-'


佢話拎左去整-   -''唉


整鬼咩...整左兩個月都冇..又整...[鹽]錢腥咩...妖-_-''


我無所謂啊..整吾整都無所謂...


冇電腦又吾會死的...


反正我已開始討厭了...


內疚囉...唉......................................







 
發表時間:2008-12-18 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]