ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 12 月 1 日  星期一   晴天


2008-12-01 分類: 唉。

「你有冇病啊..」..「你真係有病啊」


呢兩句係我今個禮拜中...聽得最多次既句子= .=''


吾洗問邊個講既..[[最緊要講果個知就得了]]

==================================

死人曾家樂...


搞到我比人收左部電話T_T''


無喇喇拎咩香口膠出黎啊..


搞到我口癢=   =''part返粒...


咁岩陳sir又係門口度...


叫我打好條tie=   =''


咁岩我又咬緊...


咁岩又比佢見到.,.


咁岩佢要搜我身


咁岩我部電話係身...


咁岩比佢搜到...T_T..''


死人曾家樂...唉..


but...我個口都有責任-   -''鬼叫我口癢咩..


算喇...坐一個禮拜監姐...


so easyT_T..''


============================


早上搭巴士返學...


巴士上仲好開心咁同啊康話係邊度邊度等...


一齊走早會=  =''


早會:扮肚痛。返左課室睏.囧


數學:葉sir去開會- .-''有人代課...睇咩咩Toy咩咩2=   =''...比人拎左部電話玩囉-0-''...


小息:食野。


英文:正。Bowtel開會..我地去左mmlc-   -''


小息:heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..悶-0-''


DT:同啊康走堂。係禮堂睏﹏正.


lunch:食野.heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.搵miss姚傾左陣..嗚...點解我會冇留意我自己有冇扣咖...

            唉...sor丫大家...好對吾住丫...


中文:悶。傾下計。想下妳。囧.


世史:係惟一一堂..第一次訓教.T_T


中史:睏。係咁叫我.=   =''吾理...囧


放學:上左去簽完名...就走LU..-   -''周圍行下咁..-0-''好過係屋企..囧..


           吾小心踩到神杯...嗚嗚....好驚T_T..''

 每天都想妳。



 







 
發表時間:2008-12-01 10:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]