ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


2008-11-24 分類: 唉。

今日返番學...覺得好開心=]]


朝早搭巴士...


返到去...


見到king kong係門口剪緊條友頭髮=   =''


即該沖入去...=   =''


無喇喇叫我...心諗[死喇..又比人剪了...]]


點知佢話:阿仔...招返粒[扭]丫...


當場呆住..xdd'''


跟住吾想早會...[[驚機會用哂=   =''岩岩甩到...一陣可能會比人捉..囧]]


就同阿康走早會-0-''


去到4樓..


行行下=  =''凸


見到個miss..叫我地行快d喇[[落去早會]]


即該沖落去=  =''


去3樓..囧


入廁所...


.......玩手機=   =''


好野...宣佈完畢..哈哈..


同阿康落返去1樓lu...


上堂.....


數學...囧=   =''比人罰企去後面....葉sir話教育局將殺校個plan hold住左..開心到爆-__-''


小息...食野...囧


英文...bowtel...好煩=   =''吾知要做咩功課..又罰抄100次...


小息...hea...囧...


DT...又同阿康走堂..今次加埋洗米..=  =''一齊[哩]去更衣室..又玩手機...藍牙網球...超正..哈哈''...仲影左幾張相添..=0=''當然冇樣的..


lunch...M記=  =''吾想食..食到想嘔...之後返學校-   -''見到彤姐...腥左d主題同game比佢喇..囧


中文...sms左陣..=   =''之後六個人圍埋傾計..囧...丫sir吾理..所以話..顏sir是最好的=_=''


世史...第二次世戰....好留心聽-_-''


中史...悶到抽筋...抄野=   =''囧


放學...上去補課...個男老師好慘啊..>3<''得一個上佢堂...我去上佢堂喇..點知佢又吾理我T_T''好失望...''


跟住wth..彤..儀..洗米..細蘇..黎勺朗..康源..肥賢..去左搵毛毛...=   =''

 

都吾知有咩好玩囉..肥賢同康源係咁搞黎搞去...又係度偷拍我地.,..妖=   =''火滾


傾丫傾...傾到8點幾...搞掂囉...


走左3個人...[[收音機]]走左..正


進發去黎勺朗老豆間補習社印野...


又同佢老豆傾左陣=   =''


傾完...d人走哂=  =''


得返我..彤..儀=   =''囧


去左搵野食...


吾知去左邊度食喇..=   =''


總之食野咖喇...


食完...去搭巴士=   =''


彤上車了..


得返我同儀..


係咁叫佢走=  =''都吾走...


為有話想搭火車喇..


本身佢送我=   =''變左我送佢...


不過算喇-    -''


行到去火車站..


上電梯果陣..


叉錯腳=   =''哎呀...差d成個仆低..靜係整傷隻腳..=   =''好采得2-3個人見到...好[[火羅]]T_T''


搭火車返屋企lu...-   -''


個傷口好鬼[喇]...T_T


算喇..為左學校=   =''


囧囧囧...


有相..xdd



我班既壁報>3<''



DT走堂時拍的...係更衣室入面@_@




無聊得濟=   =''又見幾靚下...係學校門口拍的..囧




長毛辦公室...wow''




DT走堂時拍的...係更衣室入面@_@


係咁多炸T_T

 







 
發表時間:2008-11-24 11:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]