今日返番學...覺得好開心=]]
朝早搭巴士...
返到去...
見到king kong係門口剪緊條友頭髮= =''
即該沖入去...= =''
無喇喇叫我...心諗[死喇..又比人剪了...]]
點知佢話:阿仔...招返粒[扭]丫...
當場呆住..xdd'''
跟住吾想早會...[[驚機會用哂= =''岩岩甩到...一陣可能會比人捉..囧]]
就同阿康走早會-0-''
去到4樓..
行行下= =''凸
見到個miss..叫我地行快d喇[[落去早會]]
即該沖落去= =''
去3樓..囧
入廁所...
.......玩手機= =''
好野...宣佈完畢..哈哈..
同阿康落返去1樓lu...
上堂.....
數學...囧= =''比人罰企去後面....葉sir話教育局將殺校個plan hold住左..開心到爆-__-''
小息...食野...囧
英文...bowtel...好煩= =''吾知要做咩功課..又罰抄100次...
小息...hea...囧...
DT...又同阿康走堂..今次加埋洗米..= =''一齊[哩]去更衣室..又玩手機...藍牙網球...超正..哈哈''...仲影左幾張相添..=0=''當然冇樣的..
lunch...M記= =''吾想食..食到想嘔...之後返學校- -''見到彤姐...腥左d主題同game比佢喇..囧
中文...sms左陣..= =''之後六個人圍埋傾計..囧...丫sir吾理..所以話..顏sir是最好的=_=''
世史...第二次世戰....好留心聽-_-''
中史...悶到抽筋...抄野= =''囧
放學...上去補課...個男老師好慘啊..>3<''得一個上佢堂...我去上佢堂喇..點知佢又吾理我T_T''好失望...''
跟住wth..彤..儀..洗米..細蘇..黎勺朗..康源..肥賢..去左搵毛毛...= =''
都吾知有咩好玩囉..肥賢同康源係咁搞黎搞去...又係度偷拍我地.,..妖= =''火滾
傾丫傾...傾到8點幾...搞掂囉...
走左3個人...[[收音機]]走左..正
進發去黎勺朗老豆間補習社印野...
又同佢老豆傾左陣= =''
傾完...d人走哂= =''
得返我..彤..儀= =''囧
去左搵野食...
吾知去左邊度食喇..= =''
總之食野咖喇...
食完...去搭巴士= =''
彤上車了..
得返我同儀..
係咁叫佢走= =''都吾走...
為有話想搭火車喇..
本身佢送我= =''變左我送佢...
不過算喇- -''
行到去火車站..
上電梯果陣..
叉錯腳= =''哎呀...差d成個仆低..靜係整傷隻腳..= =''好采得2-3個人見到...好[[火羅]]T_T''
搭火車返屋企lu...- -''
個傷口好鬼[喇]...T_T
算喇..為左學校= =''
囧囧囧...
有相..xdd
我班既壁報>3<''
DT走堂時拍的...係更衣室入面@_@
無聊得濟= =''又見幾靚下...係學校門口拍的..囧
長毛辦公室...wow''

DT走堂時拍的...係更衣室入面@_@
係咁多炸T_T

|