|
|
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
| 2008-12-04 |
分類: 唉。 |
呢排好黑仔....
大家都係少d黎我日誌同埋add我了...
唉..冇哂心情打日誌...
今日吾洗早會...
返到去訓左陣...
班主任堂...好似訓緊..
物理堂...林sir講得好吸引= .=''搞到我好想聽書..
小息...食野
中文...悶...訓....訓左成堂= .=''囧
小息...悶...T^T..
英文...抄返d野..
lunch...食野囉.
數學...悶
地理...丫sir超kai- -''
放學比人玩囉- .-''睇住部巴士走都吾可以搭..T^T...唉
真係黑仔...T^T...
沒有電話的日子...慘

|
| 發表時間:2008-12-04 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | ... | 419 | »
|