ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


2008-11-30 分類: 唉。

今日真係好開心~_~''

 

朝早比人嘈醒..[[電話]]..

 

起身刷完牙..打左陣機..

 

之後就沖涼^_^''

 

沖完涼..岩岩好-   -''

 

著校服...

 

準備去了..^_^''

 

唉- .-''又係我最早到...

 

陳小姐「住粉嶺既會早到過住大埔既=   =''」

 

我「下...-   -''吾知啊..」..

 

囧=   =''

 

拎野過去=   =''

 

好大份..囧

 

去到=   =''

 

見到好多人著便服..-0-''

 

不過算喇...佢地又吾係做戲..T_T''

 

佢地肯去已經算好了^_^..

 

等啊等...

 

終於出發..囧

 

到了...

 

同彤彤姐拎住呢張野=   =''好柒...>3<''

不過為左學校...柒就柒喇=   =''

反正不嬲都柒T_T.''

 

開始遊行上政府總部...

 

關左閘...失望...

 

遊行到兩點幾...

 

做完戲...又被訪問完..又被人影完個柒樣...

 

走了..^_^''

 

之後回程返大埔...

返到去大埔...=   =''

 

3點幾...哇..

 

咁早...叫我返屋企..想我死姐..

 

好彩-   -''

 

有洗米.彤.儀.蘇傑一齊去m記打機食野姐^_^..

 

哇..個細路女好勁^_^..

 

 

打到5點幾...

 

去左大埔街市

 

 之後去左彤的小學-   -''

 

跟住我地又四周圍尻遊下咁..吹下水咁..扮下鬼咁..搞下笑咁=   =''

 

happy^_^..

 

走lu...行去大埔火車站搭車-0-''

 

總之今日好開心喇^_^...

 

 

痛心..為何不能忘掉妳。

 

 

 







 
發表時間:2008-11-30 09:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]