|
|
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 2008-11-29 |
分類: 唉。 |
今日雖然冇返學...
但係都吾會幾覺得悶..囧
因為我地去左搞橫額..正正正
雖然得五個同學仔去[[包括我]]
但係- -''
我地d進度好快..xdd
今日搞掂哂...
真係好開心- .-''
放左之後- -''
好悶..悶到XX..= =''
唉...死蘇傑吾陪我-0-''
掛住返屋企食飯..
算囉...- -''
悶悶悶...
行左去搭巴士/. \''
悶悶悶...
返到去買飯...
悶悶悶...
悶悶悶...= =''
希望聽日會有多d人去喇..T_T''
如何忘掉妳.唉...

|
| 發表時間:2008-11-29 08:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | ... | 419 | »
|