|
|
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
| ****:D 九月二十日。 |
分類: 甘。 |
今天可算是我中五自開學以來最高興的一天:D
早會比張國聰捉髮色。
佢「你個頭仲係唔得囉,無搞過黎喇一睇就知」
我「有囉,阿媽帶左我去salon染。」
之後佢就走左=3='。
上課都無乜特別既事。
放學…學生會拍片:D
討厭某些人…囧。充大頭鬼。
亦討厭某些人…只會點東點西,可是自己不會身體力行。
成班人拍完宣傳片之後就係小食部發瘋:D
可是真的很開心的:)
希望每天都能像今天一樣。。。

|
| 發表時間:2010-09-20 07:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 419 | »
|