|
|
2010 年 9 月 18 日 星期六  |
| ****:s 九月十八日。「應用開習課程」 |
分類: 甘。 |
唉……今天又要練波。
雖然我熱愛籃球,可是沒有狀態。
腰骨好像又嚴重了sosad。(kawaichannnn你幾時先肯坐定定唔郁呀?唔打一兩日會死咖咩?:(
原本十二時才練完的籃球訓練,我提早十一時走了。
因為我要趕往葵涌上課:(
幸好有時間吃午餐:) 在荔景的一間「美心MX」吃。
囧…Ken Sir 話我多野講:( 話我interview咁多野講…但到左今日又唔答問題=..='
但我真係唔知果個人講啲野原來係回答既需求-_-'
Orz
第一天上課便認識了一個人:O。很驚訝原來有人會主動.囧
住黃大仙的,讀大圍的。而我們亦有共同興趣B-) 就是打籃球-..-'
原來他暑假時曾從事救生員的職業:O
本人非常敬重懂得游泳的人-..-'因為我不會。囧
唉……沒有漂亮的女生,上課如何有動力呢?=[
張月仲!知你果班多靚女喇:( 唔使晒命sosad。
原本今晚要返工。但由於腰痛=3='我又再次撥號到麥當勞請假…
我請了多少天假sosad?唉。
腰呀腰,腰呀腰,腰呀腰。再唔好返我真係唔理你:(
無得打波我點過?:( 情緒如何控制?:( 煩惱如何壓抑?:(
唉。

|
| 發表時間:2010-09-18 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 419 | »
|