|
|
2010 年 10 月 20 日 星期三  |
| ****:*十月二十日。 「陸運會-決賽」 |
分類: 甘。 |
我地得左喇:) 釗哥。

My first medal:)
今年運動會真係最大感觸:(
最開心的.亦是最投入的:'(
希望下年仍有陸運會:(
我一定會參加所有項目:)
以下相片.By 馮銘彤。:)



感謝 馮銘彤 為大埔官立中學拍下精彩的照片,成為大家的回憶:(

|
| 發表時間:2010-10-20 05:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 419 | »
|