|
|
2010 年 9 月 28 日 星期二  |
| ****:O 九月二十八日。 「歌星臨校」 |
分類: 甘。 |
囧…關楚耀 今日黎左我地學校開小型音樂分享會。
佢既經歷真係唔錯=3='。最少可以令我對毒品更加深一步的遠離XD
睇落佢好似幾NICE。時不時都會同佢有眼神接觸=..='(因為我坐最前排。
囧。人生的第一次比人話靚仔=] 估唔到係歌星仔...哈哈。可惜佢後補一句=_=' 隔離果個好似靚得啲XD
但對我來說…已經非常非常滿足了:d 第一次感到存在感:)
Memory成員!我地要加油呀。雖然對手社長級...人多勢眾,可是我們也要堅持到底呀!
未到最後一刻。都絕不要放棄~~~(這句用詞竟然能從我口中說出Orz

|
| 發表時間:2010-09-28 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 419 | »
|