|
|
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| `考 - 六月二十一日。 【最後一天】 |
分類: 苦。 |
今日就係最後一日考試喇!考物理…
晨咁早就咁少文返學~~~~去左G06溫下咁。
希望合格喇:d
放左學約左小乖乖請佢食飯~~同少文一齊去。
個個都無主見的....唉…點好呀= ='救命呀。
最多小乖乖突然用左最聰明的做法= ='右轉第一間喇…(但其實佢都唔知係咩.xd
咁就去左珊瑚堡食…
十一點食的-_-'早餐嗎?囧
唔知咩事-_-'身體好似有少少毛病.囧
六點食晚飯的時候,當我食完一碗,打算食第二碗時。
個肚就勁痛,絞痛囉!好辛苦…都唔知係肚痛定胃痛。
咁母親就比左粒藥我食,而我就攤左係床上。
好彩母親幫我一路摔藥油~~~如果唔係真係痛到我死喇…
就咁我就六點睏到八點幾起左身。
而已雖然藥力還在,可是我的失眠能力竟然可以抵抗到藥力…
咁我就起左身~~~~
同謝汶惠去左踩單車………(細佬新買的xd
踩到十一點返屋企。

|
| 發表時間:2010-06-22 12:50 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 419 | »
|