|
|
2010 年 6 月 18 日 星期五  |
| ****:)六月十八日。 Family Day~~ |
分類: 甘。 |
今日可以說是family day~~哈哈= ='
晨咁早就比母親日嘈醒了……九點幾.囧
因為約左佢地今日請佢地飲茶~~~~
「不如飲下午茶算喇」Orz
最終我都係起左身XD
雖然細佬要返學-_-'但係我地都有拎野返去比佢食咖...哈哈~~~

食晒先影.嗚啊~~~
三個人食左$7X~~~食到我胃抽筋囉.嗚嗚~~~~
開心的一天:d

|
| 發表時間:2010-06-18 11:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 419 | »
|