壽包
(想從過去回憶找回真正的自己,但自己的記憶不斷地流失.慢慢地忘記了自己,只想找回真正的自己)曾經有人把我的最愛的xxxx,痛恨地把xxxx.回頭看見它只流下了xxxx~我從不喜歡孤單一個,但我經常地一個人
ken555123
暱稱: 壽包
國家: 香港
地區: 觀塘區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2009-02-17
會考之後有咩做?
生日
心中下大雨~打大風~
打波
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 1102
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


2008-05-04 分類: 未分類

我又見反佢~
佢好想同我做反朋友...
但我可以點呢?
同佢做反朋友?
定假裝不見都佢好呢?
心痛和心的傷口早已埋口~
心早已不痛
傷口早已不傷
流下的只有識的人,但和不識的人無分別~
點好點好點好點好點好點好



2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 未分類

我上午10點幾~去左上環,買漫畫睇~
漫畫12本,本本都好睇,
=.="不過要我170$~



2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2008-04-28 分類: 未分類

我好久無上過來了~
因為有好多野要做~
不過e家我都有上~
呀e家有咩野好玩~
有d悶~
上次和我分手的前女友~
e家都有做反朋友的~
不過見都,都唔知有咩好說~
見都都好似唔識~
個個分左手的男女朋友都會是的嗎?
不過見都都好似無咩事~
但我心低下是點想~
我都唔知道~
見都佢和奇他男仔一起時~
我都有一種心如刀割的心情~
好痛~
好痛~
好痛~
不知如何是好~
點做好呢~
點做好呢~
點做好呢~
我要點做呢~
我會點做呢~
我想點做呢~
我.........我...............我...........~
只知好痛....................好痛.............好痛呀..........
點呢.......
點呢.............
點呢...............



2008 年 3 月 31 日  星期一   雨天


下雨天~ 感動 分類: 未分類

e一日下雨~令都我無咩心情~

本來有得打波~但一下雨呀下都晚上~

_天日又要默書~又有功課~_



2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


2008-03-27 熱情 分類: 未分類

我同某人分手了~有d唔多開心
但我都可能無咩事~
係唔係我愛佢不深?
不知~不知~