電腦又中病毒-0-"
又要洗機-3- why??why??why?? 我好無奈!!!
我之前忘記左打~e 家打反=-="
星期2無打~e家打反~星期2我去左右(lve) 之後反左家中~ 星期3~我打波時又比人打傷-3-
唔洗反校~ 留係家中無咩做~ 煮野食~
先頭去左打街球~
d人好狼呀~
打都我拿手好痛~