Sorry''!!
幾日無打日記..''!!
今日比賽...輸左波''0比1..''><''
好唔開心''!!!!
海光大抄耀聯!!!!!!!!9比0
好開心!!!!!!!!!!
好想喊....但系喊唔出 我真的為你以喊
放左學...翻home換3..出去打波''
打左陣就出去yl練波''勁凍!!!
翻到TSW還要凍過YL...頂...........!!!
食完飯..就翻HOME訓教教教教教!!!!!!!)_-
經過幾日..還是掛念你
今日唔洗翻學.'''yaya~!!!^^
我今日起身就去左薯仔到..玩''==
可怡又系無翻''..我聽到都好火..''幾日無翻
去到賭$''''win左''50幾'''正..................=.=
夜晚去左天台打波..''..系上面寫左7兄弟既名............*.*
10點3送可怡回家了''''''''''''''''''''''''''''''''
現在還不是送介指的時候