ken715
暱稱: [[牙串)_-
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Xanga!!
我的寶貝^V^
2008-12-30
400米
好耐無打-0-
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
[[雞頭)_-
[[雞晶)_-
[[C魚)_-
[[Suki)_-
[[SUKI)_-
[[T0To)_-
[[火機)_-
[[小雞)_-
[[牙沁)_-
[[公仔)_-
[[主席)_-
[[可怡)_-
[[呀兒)_-
[[辛辛)_-
[[恩恩)_-
[[細軟)_-
[[麥寶)_-
[[尊爺)_-
[[漢寶)_-
[[蝦蝦)_-
[[機妹)_-
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 872
今日人氣: 1
累積人氣: 22936
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


今天平平淡淡的!! 分類: 未分類

今日放學...就回家了.........!!!

係到打機...,..玩信長'''玩到勁hi/.''頂..!!!^^

玩玩下...=爆liNG..同呀cat'''出來傾下'計]]

上左天逸天台6嬲...''[[//

.....坐左陣..去左天逸公園到坐'''

坐坐下..比龜逗...'勁好人.!!!

10點45就回家了''..!

]]不在乎曾經擁有)_-

))只在乎天長地久_0o

 



2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天


凍凍凍凍凍!!!!!!!! 分類: 未分類

今日翻學...好吾習慣!!!!

但系翻到去。。都系係到玩。。。。。玩8堂!!玩到放學!!!!!!!!!!!!

放學..去左天秀打左陣波!!!!!!!!!6點到回家了..''

系屋企打機...0打打下...要食飯!!!!!!!!!00

食完!....又打左陣...!!8點到...我個fd打來哎我落去.,.踢下波wo;;;

踢到10點就翻屋企啦!!!!!!!!!

什麼時候才到7/1號'']]我們還要等什麼.......什麼什麼呢?'''

只要妳願意..我也願意做.]]]被你倚賴的男人**



2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


今日做左呀4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 愉快 分類: 未分類

今日1點幾就起身!!!食飯''''出去YL買野;;;

買左條(負)................幾靚既!""'(下次出來著比大家看看吧.!!!)

我買完...到我呀媽...大家姐..二家姐..買了''.....(之後末做左呀4lo'')

行行行行./..行到去千色..看看...!!!有一條靚既負...岩我家姐.!!就買左啦!!"'

行行行行..又行左去..yl廣場..睇靴..'''幾靚既(我講緊條女...哈哈!!!^^)

入翻正題.........對靴幾靚既!""就買左拉!""

去左kfc..到食野'.食完翻左home!!打機啦.................................

今天很想念你!!}}....你........想念我嗎?'''')_-



2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


今日和FD子..去睇>>末世凶煞<<!!! 分類: 未分類

本身就系睇>>愛鬥大<<既..''''點不知。。。。。。。。。。。

今日9點30起身!!距地話..9點9要落到白地WO'''

點不知...距地仲慢過我!!!唉........點做野嫁!!尊爺!!'''

我地搭的過去銀座!!!''

點不知..去到過左睇>>愛鬥大<<既時間!!"'唉...無得睇..但系起碼都睇左>>末世凶煞<<!!!

我覺得...>>末世凶煞<<..無頭無尾...你吾知道距講咩..''

但系中部份..都好睇既!""'大家可以去睇下......>>>>

睇完去左打機!!!..........打到5  6點去M記食野!!"'見到呀cat'...catcat''''^^

食完..去左廁所''...又見到距!!!'..一陣距就翻返去啦!!!

大家就各自回家!!>.......................................................

但系我晚上去了踢波波!!!...

你知道...我是愛你的...!?''你為何要絕情地拒絕我..................!!!!!!!!!!!!



2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


睇寶寶比賽...又系.....[[ ]]OoOo0Oo00 傷心 分類: 未分類

今日11點起左身了!"'

3點出左去''接小米..C魚'''去YL睇寶寶比賽!!"'唉...又系甘''

睇到6點到先翻HOME''唉.回家既途中...我地都中洗水!!

因為系YL好多水!!!正到我地咁!!"'

翻到TSY個個都翻洗屋企;;;

我9點先出來..去左天逸6樓!!坐...............**

坐到10到..去左天富坐''...

10點30就翻左屋企啦!!"'

沒有見你一天..就像夏天和冬天....!!!!