某人的(校園)生活記趣
今日去完學校之後(放學),
好鬼死肚餓,
跟住就叫阿婆煮飯比我食,(某人:明明半個鐘前食在飯@_@)
食完飯後,
我就同表妹去玩,
玩完之後,
你估下我做d乜?
就係在這寫日記羅