琳〝
ken_Xd
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
ken_Xd
暱稱: 呀琳-ω-
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-07-26
•
請問您,這兒有上帝賣...
•
2010-07-17
•
2010-01-27
•
2010-01-10
文章分類
•
全部
(8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 07 月 (3)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 10 月 (2)
•
2009 年 09 月 (1)
•
2010 年 07 月 (3)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 10 月 (2)
•
2009 年 09 月 (1)
好友名單
kennisli
love41096
TinG520Ho
sorry1122
KayKay2707
sin2sharon
mandyliu123
bb0795
seechi
katie1226
PuIYiNg529
connie97410
顯示全部(16)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 360
2010 年 7 月 26 日 星期一
2010-07-26
分類:
未分類
累死左...
踩車車-v-
但係要車埋細MaN~.~
重到嘔..我就咁比細MaN整死左.
我估吾到佢中意坐多過踩-.-
叫佢幾廿萬次不如佢踩佢都要坐-.-
累累累~.~
發表時間:2010-07-26 09:45 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ken_Xd 的日誌
)
TinG520Ho
於 2010-11-13 07:58 AM 發表:
Cm:):):):)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
seechi
於 2010-09-14 06:13 PM 發表:
CM~03~"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
connie97410
於 2010-07-27 12:12 AM 發表:
c0mmEnT=)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
man97442
於 2010-07-26 09:53 PM 發表:
其實我係因為踩到好痛`
所以唔想踩`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
其
實我係因為吾想車你`
所以想你踩`
Posted at 2010-07-26 09:58 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ken_Xd 的日誌
]