今日,小學校友日
一放學,我5分鐘跑去拎眼鏡,
拎完就打的去接筠姐,點知有段路封左,要兜路
我一上車就是甘用我fd電話打比佢(電話一早無錢)知打幾次都唔通
打比carmen佢話佢等緊筠姐點話,就cut左我線
我一直打,就快到啦,終于都接左,點知佢話佢已經翻到
跟住我唯有打的再翻翻黎,加埋用左幾十搵
翻到去,好多人,超height,
我地用翻去年6A打6B個陣打籃球賽
結過啊sir幫6B,就甘輸左
跟住表演魔術,第一次,都ok啦
跟住筠姐鬧我,話我無去接佢,電話又打唔通,好慘呀!
跟住見到班男仔蝦呀東菇,我用手搞佢個度,我叫佢地唔好搞
佢地仲話我錯
跟住,睇緊表演,我同candy 系度斗影相
好height!!
跟住,走人個陣,要送埋QES個師姐去搭車,班友就系度講呢樣哥樣
仲要比人李宇拎左20蚊
不過校友日都算好玩,有好多靚女喔,估唔到我地學校甘勁
有個唱英文歌咯師姐唱得超好,可以做明星添
跟住,玩玩下,唔記得要去朗豪坊開會
都唔知聽日個嘉年華點算!唉! |