今日一起身就係度做功課,我最憎做功課嫁啦...哂我時間=3=9點半果陣同我d朋友一齊睇深淵異形,套戲都幾搞笑嫁,不過係舊到冇人有咁解姐...
中午兩點果陣去左中心度整pizza,我覺得呢一次活動好好玩,不過我真係好感動,因為譚姑娘為左依次活動,訪左工都等我地整哂d pizza先走(冇得加人工果隻),如果下次有多一d整野食既活動就好啦,點解咁講座?因為我好鍾意食野尢其是朱古力呀,今次既製成品好成功,因為落左爆多料(d料比我拎哂,搞到d人唔夠料=.=死啦有d內咎tim
王姑娘真係小氣,收左我隻三級碟,拎出黎姐又冇話睇=3=
|