唉....今日中文堂唔識答施SIR D問題累到我要企起身,午息又唔比人去買野食要背課文西環既行程次序,點知背緊果陣D傻仔又係度煩住哂...搞到唔記得左背東邊街西邊街,次序重要亂鬼哂,結果午息完左...要留堂=-=
留堂之前上左兩堂生活教育堂,施SIR又話咩要估戲,叫我地搵人扮,點知佢講D戲我地冇人睇過同聽過,咁唯有叫我地1C班既王牌出場...登登登凳...男班長__鍾偉鋒,佢開始扮野果時又扮成小李飛刀咁,根住又扮隻怪獸沖過黎,之後先知原來佢扮緊異獸戰GE情節...真係頂佢唔順,玩完一侖之後又到左留堂既時間,留堂之前,施SIR講左句野,就係話要我地放完假之後要做哂每日既功課同埋一日內所教既書先走得呀...真係陰公(註:識哂每日所學既野係因為我既好同學程先生話佢變態先加落去GE)果日仲比佢留到5點幾呀,我憎死施sir呀,最無奈既係佢問我作者係點嫁我竟然答左佢...係有頭髮既=~+"(真低b...)
今日打住咁多先啦☆To The End☆
|