今日係謝師茶會,我爸爸and媽媽都去左謝師茶會,當到我地六年級表演ge時候,相信大家個心一定卜ト咁跳!!而我亦都唔厲外!!不過好采唔係我地6b先,而係6d先!!當佢表演ge時候,我就一直都望住佢,雖然佢同其他女仔跳舞,我有d呷X,不過我都算數了!!
而我表演ge時候,我一直都好緊張!!不過好采我都好成功!!之後到左茶敍ge時候,呀媽幫我同好多同學影相!!而且我仲可以同佢一齊影添!!
不過唔知點解我有d唔開心呀!?