D幾日我又去左我個friend到訓~~~
我足足係佢到訓足一個星期!!
今日終於番屋企la~~~~
今日我同左我呀媽d friend食飯~~~
不過我地食飯之前去左佢屋企!!(因為佢d friend係有錢人家,所以咪成日搬屋lo~~ -3-)
入到佢間屋~~
真係好靚架!!