★靚女晴之戀愛日誌★
心玉,我好想日日同你講一句:I Love You
kendcherry9
暱稱: ◇靚女晴__◆☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放暑假ge第10天
放暑假ge第9天
放暑假ge第9天
放暑假ge第8天
放暑假ge第7天
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 173
今日人氣: 3
累積人氣: 2502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


重拾快樂的第4天 分類: 未分類

今日係謝師茶會,我爸爸and媽媽都去左謝師茶會,當到我地六年級表演ge時候,相信大家個心一定卜咁跳!!而我亦都唔厲外!!不過好采唔係我地6b先,而係6d先!!當佢表演ge時候,我就一直都望住佢,雖然佢同d女仔跳舞,而且我有d呷X,不過都係算啦!!

到左我6b班表現ge時候,雖然係好緊張,但總算成功!!到左茶敍ge時候,我呀媽幫我同好多同學影相,而且我仲可以同佢影添!!

不過唔知點解都有d唔開心!!

 






訪客留言 (返回 kendcherry9 的日誌)


hoiling23 於 2007-07-09 06:51 PM 發表:
Hi=]你係咪住係黃大仙區果邊.我諗我屋企係你學校好近/何XX小學牙MA.我成日經過=/=
我只係想同你做個FD.=3=我就係讀黃大仙果邊既嘉諾撤小學.\唔係新蒲崗果間啵./\.我呢就係都係6年班既.應該都幾岩傾.你唔介意我Up咁多廢話可?-0-得閒我可以黎你小學.唔係啵= =sOR.我地都要升中啦-.-你諗住讀邊間''我只係想讀余近卿中學.]]唔係幾好囉-.-
其實我住[景福街果邊嫁^^''
仲有張相邊個係你?左定右.我係一個8婆黎架=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又考余近卿?我又係呀!!我當然可以做你個friend啦!!不過你叫咩名呀?
Posted at 2007-07-09 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindyshin 於 2007-07-07 08:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2007-07-09 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]