今日係謝師茶會,我爸爸and媽媽都去左謝師茶會,當到我地六年級表演ge時候,相信大家個心一定卜咁跳!!而我亦都唔厲外!!不過好采唔係我地6b先,而係6d先!!當佢表演ge時候,我就一直都望住佢,雖然佢同d女仔跳舞,而且我有d呷X,不過都係算啦!!
到左我6b班表現ge時候,雖然係好緊張,但總算成功!!到左茶敍ge時候,我呀媽幫我同好多同學影相,而且我仲可以同佢影添!!
不過唔知點解都有d唔開心!!