今日係考分班試ge日子!!我大約7:45到起在身,之後我就搭19號去番卜記!!差唔多去到卜記,我好似見到潘潘,曼怡姑姑and珊姐!!(不過唔係太肯定係咪佢地因為我覺得佢地好似係到望住我!!)
入到卜記,見唔到有一個人係我所認識ge,之後我望住出面,見到好多小學同學!!例如:嘉麗,何嘉恩等等.........
不過望望下,我覺得好似全間中學得我一個人,好寂寞!!T^T
之後我地就開始考分班試,當我拿東酒ge時候,發現原來我後面個個係璋璋黎!!我真係好開心呀!!
到左夜晚,我覺得個頭好惨!!唉...........都唔知點算好!!

|