今日真係好唔開心啊!
校運會又煩wo,勁唔鋸區囉.無奈ing.....
又唔小心俾個miss沒收左部NDS,
不過後尾都攞得返.
女班長仲俾我嚇到差D喊左出來.
響道同區say返個sorry先(女班長,你要原諒我啊!!!)
聽日唔使返學啊.希望聽日會好開心咁過啦.期待中.....