|
|
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 2008-02-03 |
分類: 未分類 |
今日要返工啊.超累的.......
送左4次外買.仲要俾人點來點去...無奈
超想辭職的....但係為左D人工同埋利是
挨多幾日啦(無錢用啊嘛^^)
今日啊彬區地同埋MISS葉去左比賽啊!!
整花轎啊!!好難得ga!!
但係我仲未知道個賽果.
遲D問返區地先.
嘉茵返左大陸啦.
區話遲D先SD返D相比我.
好想快D體到啊!!!
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|