前幾天是陸運會,我在100m中跑第三,100m欄跑第4,真慢呢~
第ニ日陸運會竟然落雨,搞到我遲到(籍口) ,不過d人要照跑真慘!
我返到屋企唔舒服,可能之前食得太多,所以整日都在肚子痛呀!
明天要英文(模擬)口試,可以說是(冇得温),因為老師無比題目我地!
明天還有ic匯報,雖然要我匯報,but無緊張既慼覺,
今個星期日是家長日,給媽媽或爸爸看見我落了12名,一定會很失望吧!
不過不緊要,只要你們依然繼續在心中默默地支持我,我相信我下次考試會
從出江湖的~ 下個星期五我要上廣州三日,期待那天啦~
再見~ |