|
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 |
分類: 未分類 |
今日放學之後,
同幾條友去咗踢波,
踢踢下有人打黎,
跟住,
踢咗一陣番咗屋企!
又有人打黎,
都係佢,
佢同我玩咗戈遊戲!
真係...好...好...玩...呀...!
|
發表時間:2010-03-05 11:50 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 280 | »
|
|