|
|
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
| 2010-01-13 |
分類: 未分類 |
ya!
今日唔駛早會,
不過上到去課室要考中文,
唔係好識,
都唔知合唔合格。
食完飯之後戈戈小息,
落咗去打波,
小息完咗,
我係班房,
攞到戈波,
跟著,
無喇喇比人打,
係個女仔,
不過我冇打番佢。
因為我唔打女仔咖,
除咗戈戈人唔係女仔啦!^_^
|
發表時間:2010-01-13 06:31 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | ... | 280 | »
|
|