|
|
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 2010-01-11 |
分類: 未分類 |
今日係教師培訓日,
所以唔駛番學,
真係開心呀!
但係,
今日見到勁多人,
要番學考試,真係傪。
不過我都就黎考試啦,
一定要全部合格呀!
大家一齊努力啦!
|
發表時間:2010-01-11 01:25 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 280 | »
|
|