|
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 2010-09-02 |
分類: 未分類 |
今日番去,
又聽阿sir講咩港男,
熱死咩.
今日去影班相,
anson超好笑,
又要去拎簿,
重死,
番到班房又要逐戈派.
放學同胡佢地去咗kfc食,
見到2戈表弟,
囧咗.
跟住自己一戈周圍行,
又見到係fb既一家人,
跟住就吾行番咗屋企.
聽日要上堂lu.
|
發表時間:2010-09-02 01:42 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 280 | »
|
|