|
|
2010 年 9 月 13 日 星期一  |
| 2010-09-13 |
分類: 未分類 |
今日番去,
又聽戈戈梁sir係度講野,
勁長lor,熱死-__-
第一堂就係英文,
戈戈貓頭鷹冇黎,
轉咗第2戈,
呢戈頌悶.
跟住戈啲都冇乜特別,
中文先好笑,
係度玩急口令.,
勁好笑.
上完VA就放學lu.
|
發表時間:2010-09-13 05:40 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 280 | »
|
|