|
|
2010 年 9 月 6 日 星期一  |
| 2010-09-06 |
分類: 未分類 |
啲中史超易做.
今日番去,
第一堂就上English,
都幾悶,
雯雯係甘比ms yam叫做野,
頌做咗科長,
跟住就數學堂,
戈條友勁煩lor,
成日係度講野,
講完又錯,
佢戈行啲人都係有啲問題,
除咗1戈,
跟住戈啲冇乜野講,
VA堂,
同佢一組.
|
發表時間:2010-09-06 05:22 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 280 | »
|
|