|
|
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
| 2010-09-17 |
分類: 未分類 |
今日番去第1堂係到作文,
跟住上電腦,
戈戈係到上fb,
跟住上DT,
勁僧戈條友lor,
問佢野又叫人出去,
佢咩料ar收la,
跟住戈d吾打la,
戈戈周會我訓咗.
放學又要重默英文,
何振默書戈陣,
出貓勁好笑.
|
發表時間:2010-09-17 05:18 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 280 | »
|
|