|
|
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| 2010-09-15 |
分類: 未分類 |
今日番去又係寧靜閱讀,
第1堂SS悶死,
超人吾係到,
普通話又係甘悶.
PE吾想上.
放學戈陣係課室,
比人串lor.
佢話我比人飛咗,但係我頌鍾意佢lor-_-''
|
發表時間:2010-09-15 05:45 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 280 | »
|
|