|
|
2010 年 10 月 6 日 星期三  |
| 2010-10-06 |
分類: 未分類 |
今日番到去睇學生會辯論,
啲人淨番d時間吾多戈陣講野勁快,
跟住戈d都冇乜特別,
最後戈堂冇老師黎,
成班係度玩.
放學去咗m記,
岩岩番屋企.
番cm呀,甘多位!!
|
發表時間:2010-10-06 07:48 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 280 | »
|
|