|
|
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 2010-09-23 |
分類: 未分類 |
琴日朝早吾洗企,
勁正,
講講下第1堂ss過咗一半,
老師都未黎,
我地吾理繼續係到猜燈謎,
跟住上pu,
出去讀書,
PE勁正吾洗跑,
數學堂一測就測2份,
好在都吾係好難.
跟住戈啲冇乜特別,
音幾堂,唉,
星期五實比老師訓.
跟住出咗去kt,
成2點幾先番.
|
發表時間:2010-09-23 03:31 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 280 | »
|
|