今日最後一日~~
勁唔捨得班同學!!
考試又仲有3日到~~
聽日溫書全日~~12點開~始......去左夜晚11點
差唔多12個中!!!都要係m記~~好正牙!!
唉!!為左個考試要買番隻錶俾自己睇時間
小小的考試要買錶!!
聽日去買先~~
要用太靚~~
有卡通個d就夠啦xdd
加油努力~~仲有3日