**騾仔**囍歡你
失去的才珍惜~
未擁有可想嘗試去找緊~
kenleung1992
暱稱: 騾仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今天十分凍牙!!
打野戰!~
今日第一天!!
完結......今天.....
今日唔知掂解....
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 155
今日人氣: 19
累積人氣: 2407
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


今日真係好唔開心~~ 分類: 未分類

今日真係好唔開心牙~~

今朝起身好眼訓~~想訓多陣~~

但係又夠鐘~所以冇訓到~~

一番到去又係要集隊~~好在今日唔算太熱~~

上第一堂隻眼好乾~~頂唔順~~不過掂都要挨下去(因為班主任堂)

不過落堂個時~~miss都見到我好攰~~但係冇咩野講

今日一齊都好正常~~中文咩都冇教又完左

到文學~~miss話今年public exam 好易好直問到~~

不過最唔開心就係英文堂~~

睇到份from text~~唔合格~~勁唔開心~~

跟住係到諗諗諗~~諗左好耐~~

真係要努力先得~~唔想因為英文留班~~(答應你為你去讀書)

好想升上去牙~~唔制~~好想番去中4開始~~

好想快d認識你~~為你讀~~

掂解個時自己唔努力d要宜家先識諗~~

不過miss整日講~~你想讀幾時都唔遲~~因為你仲有時間~~但到六

月先就一定冇時間~~只要你肯讀一定讀到上去~~

miss話我地一定讀到~~如果肯讀ga話~~

唔知宜家努力得唔得呢??自己都唔知

好啦~~第一次打blog就咁完啦~~

傻瓜(自己)呢個近日先知