| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 今日真係好唔開心~~ |
分類: 未分類 |
今日真係好唔開心牙~~
今朝起身好眼訓~~想訓多陣~~
但係又夠鐘~所以冇訓到~~
一番到去又係要集隊~~好在今日唔算太熱~~
上第一堂隻眼好乾~~頂唔順~~不過掂都要挨下去(因為班主任堂)
不過落堂個時~~miss都見到我好攰~~但係冇咩野講
今日一齊都好正常~~中文咩都冇教又完左
到文學~~miss話今年public exam 好易好直問到~~
不過最唔開心就係英文堂~~
睇到份from text~~唔合格~~勁唔開心~~
跟住係到諗諗諗~~諗左好耐~~
真係要努力先得~~唔想因為英文留班~~(答應你為你去讀書)
好想升上去牙~~唔制~~好想番去中4開始~~
好想快d認識你~~為你讀~~
掂解個時自己唔努力d要宜家先識諗~~
不過miss整日講~~你想讀幾時都唔遲~~因為你仲有時間~~但到六
月先就一定冇時間~~只要你肯讀一定讀到上去~~
miss話我地一定讀到~~如果肯讀ga話~~
唔知宜家努力得唔得呢??自己都唔知
好啦~~第一次打blog就咁完啦~~
傻瓜(自己)呢個近日先知
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 |
|