哈哈!!今日同琴日都好眼訓牙~~
都唔知掂解的呢!!
早堂坐第一行都可以釣魚~~想死咩~
好彩冇俾人發現姐!!
唔知掂解~~今日好似好攰咁~~
一日走到黑~~真係好攰~~
去左食大雲吞~~唉也!!joey冇得食~~慘lu~~
下次請你食番啦~~
之後~~就好急咁去左天水圍街報~~
哈哈~~joey你好勁牙~~係唔係都沖左過去先~~
呢種態度先岩架ma~~我都冇你咁積極~~
不過辛苦過後係有成果ga~~唔好灰心!!
都唔知掂解~~今日俾人話我唔認真~~so sad t.t
好冇奈囉~~你唔信我就算~~
與你一起的時間很小~~令我不知所措~~
不想你離開~~但環境的難阻~~令我不得不放手~~
SOR不是大晒的!!別濫用~~
有時你令我很傷心和快樂
|