今日放假~~好鬼冇聊~~
冇咩人同我講野~~so sad~~
好在都有人同我sms姐~~
真開心~~不過~~唉~~你又要番學~~
今日一早去左踢波~~踢左三粒鐘~~攰都死~~
有個人係咁罵人~~守唔到又罵守到又罵~~
真係好鬼冇奈囉~~跟住去左北江~~陪fd行左陣~~我想去買樣野(但係冇開)
加埋食野~~去左個間糖水鋪食~~下次帶埋你地去食啦~~
真係幾好味架~~又唔算貴喎~~食完個時~~再去睇多次~~
今次開左啦~~ 即刻去左買~~番到去班fd度~~問我買俾邊個~~
我講俾自己~~不過佢地都係唔信~~唔信就算啦~~
冇冇聊聊又去左元朗~~上左千色行左陣~~
跟住有個人打黎~掂不知叫我個fd去佢個生日會~~
咁岩係佢生日~~仲加俾人誤會~慘lu
不過都冇事~~冇野做去左教會訓教~~
訓到4點番學校啦~~今日先知~~戲劇個度~~誕生左對小戀人~~
祝福你地~~唔係玩玩下~~對感情不認真的~~我不會接受
唔知聽日會幾時見到你~~不想與你分隔咁耐~~
一日不見~~如三日兮~~
直到你唔理我時~~我都會理你~~
你不主動~~我也不知所措~
好易吃醋!!算吧!!可能我地之間有好多野都係唔知的~~
不應該喜歡你~~係我太笨了~~你也不緊張我為何要緊張!~
打完lu
|