今日好得意牙!!
我地班係度玩秘密天使~~好正牙!!
多謝我個個天使肯寫野俾我!!好開心牙!!
不過有D人就慘D啦~~佢個天使冇俾佢地~~
哈哈!!聽日又寫封信俾我個MASTER同ANGEL先!!
唔知大家有冇興趣玩下呢D GAME呢??