KENNETH's BLOG (since2005)
since 2005-11-20
kenneth0118
暱稱: KENNETH
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
專訪朱薰
閱報的價值
唔好意思
實踐自己的理想職業
參加朗誦比賽的意思
文章分類
全部 (655)
嶺南校園記載 (138)
分享 (31)
文理 (9)
生活鎖碎事 (36)
生活點滴 (115)
校園及生活點滴 (8)
評論 (3)
新聞關注 (7)
未分類 (308)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
881903.com
嶺南中學
KENNETH's XANGA
UDPower
亞洲電視
香港電台
電視廣播有限公司
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 655
留言總數: 160
今日人氣: 6
累積人氣: 11131
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


2006-11-01 分類: 未分類

22.6-27.5C

11 月 01 日 天 氣 及 輻 射 水 平 資 料

天 文 台 :
最 高 氣 溫 攝 氏 :  27.1 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :  23.5 度
最 低 草 溫 攝 氏 :  21.0 度
相 對 濕 度 :  41 -  55 %
    雨 量 :      0 毫米

由 本 年 一 月 一 日 起 之 總 雨 量:2498.3 毫米
            同 期 平 均 雨 量:2153.1 毫米

其 他 氣 象 站 -   最 低 溫 度       最 高 溫 度
               (攝 氏)         (攝氏)

京士柏                23.2 度               26.8 度
黃竹坑                23.9 度               27.5 度
打鼓嶺                22.9 度               27.5 度
流浮山                22.7 度               26.6 度
大 埔                24.3 度               26.6 度
沙 田                23.6 度               27.5 度
屯 門                23.3 度               28.6 度
將軍澳                22.6 度               27.5 度
西 貢                23.4 度               26.3 度
長 洲                22.6 度               28.0 度
赤鱲角                23.7 度               29.4 度
青  衣                23.4 度               27.2 度
石  崗                23.0 度               27.3 度
荃  灣                21.6 度               26.2 度

日 照 時 間 ( 京 士 柏 ): 7.4 小 時
京 士 柏 昨 日 錄 得 的 平 均 紫 外 線 指 數 是  2,
強 度 屬 於 低 。
昨 日 最 高 的 紫 外 線 指 數 是  5。

發表時間:2006-11-10 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 31 日  星期二   陰天


過3H穿煲 不安 分類: 未分類

21.5-28.6C HALLOWEEN

首先祝你地

Happy Halloween~!!

今日上數學堂,諗數諗到頭痛 >﹏<

中史堂做工作紙,到宜家我頌未溫中史 XD

孖中第1堂個人短講,我諗下次1定到我架喇 : (  第2堂做 TSA...

VA劉慧思無番,沈咪同馮安琪代堂,畫人像同眼,

我後面個位新同學真係畫得勁靚,似足10足,我真係學唔多佢咁 XP

其餘D時間睇報紙,好悶 /___ \

&......

(閱讀全文)

發表時間:2006-10-31 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


2006-10-30 分類: 未分類

20.0-29.5C

今日無咩街出

起身做HW,係HOME食野

之後老豆去影

我留HOME做野

下晝落去食野

之後去藍灣買D野

就番上去

夜晚食豬骨煲...

發表時間:2006-10-31 10:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]