| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 2006-10-02 |
分類: 未分類 |
23.9-29.6C
今日同呀媽呀妹落去麗姐食野
之後搭118去太子同靚戚食飯
有條PK坐左係我隔離
好撚臭,,連媽都聞到好似幾日無沖涼咁
樣又比其他人衰,係咁"un"腳
所以掉左位,
到左站落車
上到去油樓,唔知點解迎牌黎左咁多親戚
今次又多左5,6個
佢地話夜晚會仕賭船海王星號呀
我好想坐呀~!!!!
但至衰聽日要番學
咪跟埋佢地去XD
食完就走
D親戚自己行街
我地要走
行左陣街
就同妹搭番118番歸
媽去見客
夜晚呀爸3日2夜完番黎
去地茂食飯
|
| 發表時間:2006-10-03 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
2006-10-01  |
分類: 未分類 |
23.8-26.8C 今日係國慶57年,, 9:30比媽嘈醒左. 落樓下利華食野, 跟著去將軍澳醫院探呀爺, 姑姐姑丈都黎,, 探完1齊搭15號小巴去新都城2期同埋表妹1齊去甲乙丙食野, 食完就解散,我,妹同媽行街買左野同食左龜苓膏, 之後搭MTR番柴灣買聖安娜冰皮月餅同拎美心月餅, 買完就走LO,, 夜晚去小西灣宏德食車仔面......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-10-02 12:32 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
2006-09-30  |
分類: 未分類 |
23.8-28.0C 今日要訓到夠皮, 11點先起身,1 2:30學琴, 吹到上個學生頌未教完, MS WONG要我默哂D SCALE,到頭來佢又無睇... 我默緊個陣時, 彈緊琴個條友都唔知發左咩野蘊, 1路彈1路笑, 又提琴晚既"阿笨與阿占"超搞笑, 頌擺埋我個另1個學生上檯......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-10-02 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 219 | »
|