Music Playlist at MixPod.com
本人由今日開始吾會再on qz~ thx~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,,,,e家我對qz冇晒熱誠
有吾想打qz既感覺~
今日同表姐去OP,,因為過幾日番大陸,,
同表姐一齊番,,,因為係香港太無聊..
今日7點比老豆叫醒去飲茶..之後就同老豆同埋表姐去搭地鐵,然後轉車去OP
去搭地鐵之前老媽子比左$$500我w0w
但係入場費已經用左$$416不過係OP都吾用得好多..
係番到黎kf..點都吾可以晒左老母比我剩番低果80幾蚊
所以就買左糖同m記^^
用晒lu$500咁就,,
我可能聽日/後日番大陸~~
大家吾好太掛住我@@
我可能住10日8日就番來._.
今日星期5..聽日星期6@@
我個fd玩夢之路娜-3-
咁我唯有陪佢玩lor..
其實0k益智..
之後玩到晏就2點幾..
好熱於是開冷氣..
開完之後好爽-3-
然後玩信長~
之後番到悶hea到7點幾~
終於接到電話去打波lu~~
好開心^^
打到8點半咋好似-3-
打得真係快
fd話肚痛之後就走晒...
真係無聊..
一路打波一路練LA..
成身濕晒lor真係- -
勁多汗又熱..
頂佢吾順.之後番到屋企有冷氣嘆ovo
正!!
今日冇野做......
今日冇野做........................................
今日真係冇野做-33-..
所以冇野好打-3-
今日食早.午.晚三餐.仲有打機.
中2既就留低你地既cm
今日冇得練舞,,因為之前交果張報名表大會收吾到
搞到冇得參加比賽...
之後租室果到個管理員又話你地冇參加比賽.
所以吾可以咁頻密租室.
剩係得星期6><
好衰/3\
好想跳舞阿!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!