20070213
今朝六點起左身,,,,,打左俾老婆,,,,
叫醒佢,,,,,佢又係末訓醒XDD""""
傾左一陣就收左線LU.....
我就洗頭食早餐,,,,搭11出左門口.....
返到去有D人真係好ON9.....唔開窗唔開門唔開風扇唔開抽氣扇
成個班房焗到死咁咩都唔開....正一八婆,,,,
懶鄞力咁做功課.....收皮喇,,,,,
之後打左俾老婆,,,傾左一陣收左線LU,,,,,,
早會入左禮堂''睇''人頒獎....悶到我嘔牙...頂....
超眼訓囉,,,,7:55去到8:48....
痴線架,,,,,之後返去上堂,,,,
堂堂都悶死我,,,,冇堂特別開心,,,
LUNCH出左去食飯,,,,超飽牙,,,,,
返到黎個書包同埋D野係地下度....發火,,,,
之後中文堂,,,,
MISS許請我地一人一粒金莎...話係情人節禮物,,,,
MISS勁好人,,,,又成日派糖XDD""""
放學第一個走,,,,末打鐘我就''汁''好哂D野,,,,
放左之後就跑去搭車車,,,,平時行都要最少三個字,,,,
今日竟然用左7分鐘跑去,,,,跑跑下冇喇喇有個阿伯踩住單車撞過黎,,,,,
勁痛,,,,屌左佢幾句就走左,,,,,
跑既時候仲係痛痛地,,,,,但我都係冇理到.....
個腦不斷諗住想快D見到老婆,,,,,
上到車車老婆打黎,,,SORRY牙老婆******又要你等.......
差唔入隧道老婆打黎,,,,,老婆好似唔開心,,,
落左車車見到老婆,,,,,佢企左係度,,,,
老婆佢嬲牙,,,,,果陣其實我都有少少嬲架,,,,
之後就行喇,,,,,我同老婆一人行一面,,,,,
問佢去邊,,,佢冇答,,,,,
我都估佢想行返屋企,,,俾我拉住左,,,,
去左個公園度,,,,但係老婆FING開我隻手手囉,,,,
佢係咁想走,,,,但俾我拉住左.....
係咁同老婆SAY SORRY,,,,
見佢好似好唔舒服咁,,,企都企唔穩.....
咁就叫老婆坐左係度,,,,我就跪左係老婆面前,,,,
唔理自己隻腳有幾痛,,,,笫一時間睇下老婆有冇事,,,,,
之後見到老婆我就忍唔住喊左出黎,,,,
喊既時候老婆係咁同我SAY SORRY....又摸我個頭
叫我唔好喊,,,,,但我係我仲喊得勁左,,,,
老婆又忍唔住喊....我即刻睇老婆咩事,,,,,
俾佢攬住左黎喊一陣,,,,,
之後好返喇....同老婆坐到5:45就走LU
今次老婆冇送我....因為佢要返屋企整朱古力,,,,,
我就去左坐車車..... 坐車車又頭痛,,,,
D人講野超大聲....嘈住哂......
前面又嘈..... 後面又嘈..... 右面又嘈.....
訓又訓唔到
夜晚同老婆傾左陣MSN,,,,SD左D班相俾老婆
再同老婆傾多陣電電....打埋日記就訓LU....
Ps::::老婆我愛你
pS:::::今日對唔住牙....遲到....
PS::::好想同老婆你有個難忘GE情人節
:: 你是我的 { 最愛 } ,,, 不會改變 ♥♥``
/|* 我只 喜歡 你一個 .., }} ♥' 你知道嗎 ?! `
. . . . . 不要 離開 我 `` 好嗎 ?!? T^T*
♥♥'} I LOVE YOU !!`'
-]'/* 和 { 你 } 一起是最 快樂 的 !`* >V<
*--◆讓 我 在 你 身邊!!.,.* 相守 到 永遠",,,]]
!-°.`..閉 起 眼 便 看 見 你 的 樣 子,,]`×[]*
〝_______ 我愛你"●``愛到不能自拔°×...``"
" ..`` *"傻傻地等待你;*..■*
Φ".× 不求什麼 只求和你一生一世共渡`●|!| *_
無論你百年,我多老了,你也是我的最愛`●|!|
|