今
日好早就醒左,,,都唔知做乜鬼LO>v<第一堂上PE堂,,,,打波,,,俾JOEY生整到我仆街,,,,食蕉喇,,,,,痛到我仆
街,,,,損左,,,之後痛住咁行返上去,,,,都冇乜事喇,,,,,剩係有D痛囉,,,,上堂又係咁,,,突然間收到老婆個SMS,,,,,
[[[[[[佢話佢塊面好凍,,,好似發燒,,,,,勁唔舒服]]]]]]]好擔心佢囉,,,,驚佢有咩事,,,你知喇,,,佢又唔識照顧自己,,,,你
話有咩事點算喇,,,,,之後俾人叫左落去捐血,,,,好驚牙,,,,原來"""啪"""手指驗血原來唔係好痛架,,,,,等左勁耐,,,,,1115落
去,,,,,1219先捐血,,,,,插枝針落條血管既時候都好痛,,,,,差D嗌救命,,,,,抽450毫升,,,,10分鐘未夠就抽哂,,,,,坐左
OK耐先有人理我,,,,今次捐血送左個公仔杯麵俾返我地,,,,超無奈,,,,,LUNCH食個公仔杯麵,,,,,好味,,,,,上堂好眼訓,,,,,
訓左幾個字,,,,,放學去左新街巿就返歸LU,,,,
PS:::::今日好擔心你牙老婆,,,,
PS:::愛屎你牙,,,,啜啜卜~~~
PS:::捐血幾痛,,,,
|