今朝一起身個頭好唔舒服,,,,食左粒藥就返
學,,,,但係就勁眼訓,,,,之後就訓,,,,每堂都有訓,,,,,,跟住都係咁過喇,,,ECON
TEST,,,,,完全唔識,,,,因為冇聽過書,,,,,做做下我又訓著LU,,,,,超無奈,,,,,佢話仲有幾分鐘就收卷我醒左,,,,抄我隔離條
友,,,之後又訓返,,,,,放學,,,,又要測中文囉,,,,但我FEEL到今次係幾容易架,,,完全冇難度,,,,做完繼續訓,,,,,又係訓到佢話
收卷,,,,,今日唔知做乜鬼,,,,,成個人覺得好累,,,,,之後就同KING裕係公園吹左陣水就返屋企LU,,,,,返屋企溫商業,,,,,點知溫
溫下可以訓著既,,,,,訓到差唔多成八點九先起身,,,,,,一開MSN,,,,收到老婆既OFFLINE
MESSAGE,,,,對唔住牙,,,,,,我唔知你等我咁耐,,,,,,,BECAUSE我累得劑,,,,,星期四係你生日,,,我會黎陪你過架老
婆,,,,,,,,你生日一定會好開心架,,,,,今日你又唔開心,,,,唔好咁喇,,,,,
PS::::今日好掛住你牙,,,,,
pS::::我愛屎你牙老婆,,,,啜啜卜~~~~>33<
PS::::唔好唔開心喇,,,,,你就生日喇,,,,,,你生日有我陪你,,,,,
|