尋晚成晚冇訓過,,,坐係床度發牛豆,,,,到左五點幾先訓得
著,,,,訓左1陣個死人鬧鐘就嘈返醒我,,,,,今日我本來諗住唔返,,,,出去搵你,,,,但老母唔撚俾,,,,同佢嘈,,,,俾佢狂屌,,,,跟住
佢就1把車埋黎,,,痛到我仆街,,,,,之後就早餐都冇食就出左門口喇,,,,,行返去既時候有諗過逃唔逃學,,,,但之後一定俾人打到仆街,,,,而
且係咁諗起尋日你同我講[[[每1句說話]]]我好想黎,,,但係你又唔想我黎,,,,,加埋我又唔可以逃學,,,,俾人知道肯定仆哂街,,,,,
唉,,,,咁未行返學囉,,,,返到去,,,,,好唔舒服,,,,個頭係咁痛,,,痛左好耐,,,,,都係咁,,,,,堂堂都係度訓,,,,,,中文堂走
火警,,,,又係咁,,,,LUNCH食左半個包就冇胃口食,,,,唔鬼食,,,,之後兩堂死左去訓,,,,,太累了,,,,,差D流口水,,,,,放學
去咩漫步人生路,,,玩埋D ON99
GAME,,,,,係咁2玩俾佢,,,,,之後放左好唔舒服,,,係E療室坐左陣,,,,之後就走LU,,,,,夜晚要去睇E生,,,,,唉,,,,,
PS::::生日快樂牙,,,,
PS::::我好想黎陪你架,,,
PS:::::對唔住牙
PS::::只想與你一世,,,,
|